Pivní tácky pro sportovní kluby a spolky

ZNÁTE DŮVODY, PROČ VYTVOŘIT PIVNÍ TÁCKY PRO SPORTOVNÍ KLUB?

→ Propagujete váš klub ... podtácky zvýší povědomí o klubu mezi návštěvníky hospod, barů či klubovny. Máte možnost prezentovat logo, barvy, slogan klubu.

→ Poutavý informační kanál ... zákazník si tácek prohlédne, když čeká na pití nebo jídlo – ideální chvíle pro sdělení. 

→ Upoutání nových fanoušků a členů ... Přilákání nových členů, hráčů, dobrovolníků nebo sponzorů.

 → Zábavný a sběratelský prvek ... Lidé mají tendenci si zajímavé tácky odnášet domů → dlouhodobý efekt.

 → Podpora akcí a událostí. Tácky mohou propagovat příští zápas, turnaj nebo klubový ples.

 → Vizuální branding na akcích ... Skvělé na turnaje, večírky nebo klubové akce – jednotný styl.

 

 

---

🎨 NÁVRHY NA MOTIVY (PŘEDNÍ STRANA):

1. Logo klubu + slogan

Např.: „TJ Lokomotiva – Hrajeme srdcem!“

 

2. Fotka nebo silueta sportovce v akci

Dynamika a sportovní energie.

 

3. Ilustrace stadionu nebo klubovny

Lokální identita – poznávací znamení.

 

4. Ikonický moment klubu

Gól, výhra, památný zápas.

 

5. Barevné motivy klubu (např. pruhy, šachovnice, čísla dresů)

Design, který fanoušci poznají na první pohled.

 

 

---

📢 INFORMAČNÍ OBSAH (ZADNÍ STRANA):

1. Krátká historie klubu

"Založeno roku 1976, vítěz okresní ligy 2012, 2015..."

 

2. Kdy a kde hrajeme

„Domácí zápasy: každou sobotu 15:00, stadion U Řeky“

 

3. Jak se přidat / kontakt

"Chceš hrát, fandit, nebo pomoci? 📧 klub@email.cz, 📱 777 123 456"

 

4. Nejbližší události

„Letní turnaj 17. 8. – přijď fandit nebo pomoct s organizací!“

 

5. QR kód na web / sociální sítě

Pro propojení offline – online. Možnost přímého přihlášení, nákupu merchu apod.

 

6. Zajímavost nebo kvíz

Např.: „Víte, kolik gólů dal náš kanonýr v roce 2024?“ → odpověď malým písmem dole

 

 

---

📦 TIPY NAVÍC:

Použij sérii tácků, např. 5 různých motivů (hráči, fakta, retro, vtipy, legendy).

Tácky můžeš distribuovat do spřátelených hospod nebo dát jako odměnu fanouškům.

Použij ekologický materiál – pozitivní vnímání značky.